Avast False Positive

Witam,

Storna, którą obecnie prowadzę używa starej domeny, która jakiś czas temu została zawirusowana. Obecnie strona jest czysta na nowym hostingu. Problem tkwi w tym, że podczas wyświetlania jej na komputerach oraz urządzeniach mobilnych wyposażonych w antywirusa avast strona jest blokowana. Zgłaszałem false positive poprzez formularz – jednak nie dostałem żadnego odzewu po 4 dniach. Strona sprawdzana przy pomocy virustotal i jest czysta. Jakie rady ? adres witryny: www.specjalservice.pl

 

Z góry dzięukuję.

 

Pozdrawiam,

 

Konrad

Początkujący Zapytał w 24 lutego 2019 w AVG.
Dodaj komentarz
2 Odpowiedź(i)

Witam Panie Konradzie. Uruchomię swoje kontakty i zobaczymy co da się zrobić.

Pozdrawiam,

Specjalista AVG Odpowiedział w 26 lutego 2019.
Dodaj komentarz
Panie Konradzie,
Formularz zgłaszania false positive zarówno dla adresów URL jak i plików próbek jest anonimowy i w 95% domyślnie nie jest udzielana żadna odpowiedź na zgłoszenie. Takich zgłoszeń dziennie jest nawet kilkaset i ekipa virus labu pół dnia odpisywałaby na takie maile.
Otrzyma Pan maila tylko jeśli konieczna będzie dalsza analiza lub dodatkowe informacje od Pana, w pozostałych przypadkach nie będzie żadnego odzewu.
Ponadto zgłoszony problem dotyczy detekcji na stronie internetowej, w tym przypadku delisting trwa od 2 do 14 dni. System reputacji stron działa nie tylko w oparciu o reputacje serwera Avast ale również wykorzystuje reputację Google i innych usług, dopóki strona nie zostanie automatycznie zdelistowana jako bezpieczna w powiązanych usługach to detekcja może się podtrzymywać.
Jeśli za parę dni problem nie ustąpi zapraszam do kontaktu z polskim wsparciem pod adresem pomoc@core.com.pl pomogą rozwiązać dokładnie problem.
Specjalista AVG Odpowiedział w 1 marca 2019.
Dodaj komentarz

Twoja odpowiedź

Zamieszczając odpowiedź zgadzasz się z polityką prywatności i warunkami użytkowania.