Firewall AVG

Witam,

Mam problem z firewallem z AVG, mianowicie jeśli uruchomię ponownie komputer wszystko jest ok, włącza się tylko firewall AVG, jednak jak wyłączę komputer i później włączę go ponownie to firewalla nie wykrywa Windows 10 tylko włącza swojego…

Nie pomaga włączenie go ręcznie w centrum zabezpieczeń, w programie internet security pokazuje że jest wszystko włączone…

Ma ktoś podobny problem ?

Starszy Specjalista Zapytał w 14 czerwca 2019 w AVG.
3 Odpowiedź(i)

Witam,

W tej sprawie proszę napisać na pomoc@avg.pl

Nasi technicy na pewno Panu pomogą.

Pozdrawiam,

Specjalista AVG Odpowiedział w 17 czerwca 2019.

Problem udało się rozwiązać, zrobiłem reinstalacje i pomogło 🙂

Starszy Specjalista Odpowiedział w 17 czerwca 2019.

Niestety problem powrócił po aktualizacji systemu, sprawa zgłoszona do AVG i do Microsoft, podejrzewam że wina leży po którejś ze stron, miał ktoś podobny problem ?

Starszy Specjalista Odpowiedział w 2 lipca 2019.

Twoja odpowiedź

Zamieszczając odpowiedź zgadzasz się z polityką prywatności i warunkami użytkowania.