Kradzież pieniędzy poprzez PAYPAL przez DRI*AVG Technologies

Witam,

poszukując informacji o kradzieży środków przez firmę DRI*AVG Technologies dotarłem do tego forum. Opis z podobnym tytułem ukazał się 27 maja 2018.

Znalazłem się w dokładnie takiej samej sytuacji. Zostały mi skradzione pieniądze poprzez „PayPal” w wysokości 119,99 zł dnia 19 listopada 2018. Nie będę opisywał szczegółów bo prawdopodobnie zgłoszę ten fakt na policję.

Jakiś czas temu korzystałem z krótkiej darmowej wersji ale nigdy nie wyrażałem zgody na żadne odnowienie subskrypcji mimo niemalże codziennych „przypomnień” ze strony AVG.

Prośba o pomoc i podpowiedź jak postąpić aby odzyskać pieniądze. Czy podobnie jak w opisanym wcześniej poście? Pozdrawiam AB

Ciekawski Zapytał w 26 listopada 2018 w AVG.
Dodaj komentarz
7 Odpowiedź(i)

Witam,

Udzieliłem Panu odpowiedzi w innym wątku, ale na wszelki wypadek dodam ją też tutaj:

Opcja automatycznego przedłużenia subskrypcji, to cecha wyłącznie oprogramowania sprzedawanego bezpośrednio u producenta. (AVG Technologies, którego dystrybutorem w Polsce jest firma Core, z siedzibą w Chorzowie. ) Można ją wyłączyć poprzez dowolnego maila który otrzymali Państwo z domeny avg.com. Więcej informacji znajdą Państwo pod linkiem poniżej:
Pobrane przez producenta środki mogą Państwo odzyskać poprzez formularz zwrotu:
Proszę go wypełnić wedle instrukcji poniżej:
W pierwszym polu zaznacza Pan opcję:
 Request a refund (Windows and Multi-device products)
 w kolejnym:
 You were automatically billed for AVG
w kolejnym zaznacza Pan kiedy zostało pobrane środki
-pierwsze jeśli mniej niż 30 dni temu
-drugie jeśli więcej niż 30 dni temu
w pozostałych polach wypełnia Pan swoje dane kontaktowe:
1. Imię
2. Nazwisko
3. Adres email – kontaktowy
4. adres email użyty przy zakupie (może być taki sam jak powyżej)
5. Produkt za który Pan został zafakturowany
6. numer zamówienia lub numer referencyjny
7. numer licencji lub klucz
8. powód chęci zwrotu – ‚you werent aware of the automatic billing’
Mam nadzieję, że pomogłem.
Pozdrawiam,
Specjalista AVG Odpowiedział w 26 listopada 2018.
Dodaj komentarz

Ok, chciałem potwierdzić czy sposób postępowania będzie taki sam jak we wcześniejszej informacji.

Tak jak Pan zauważył dopisałem się do wątku z maja nie mając pewności czy uzyskam pomoc.

Bardzo dziękuję za natychmiastową odpowiedź.  Spróbuję jutro to zrobić. Na pewno napiszę z jakim efektem.

Pozdrawiam

 

Ciekawski Odpowiedział w 26 listopada 2018.
Dodaj komentarz

Będę wdzięczny. Czekam na informacje. Dobrej nocy.

Specjalista AVG Odpowiedział w 26 listopada 2018.
Dodaj komentarz

Witam Panie Tomaszu,

wysłałem wniosek i otrzymałem potwierdzenie że moja subskrypcja została wyłączona.

Czy wypełnienie wniosku na zwrot kosztów zrobiłem właściwie? – pewnie okaże się za jakiś czas.

Wiem, że Pana podpowiedzi w jakiej kolejności postępować były bardzo pomocne.

Czekam na dalsze efekty. Zobaczymy.

Dziękuję bardzo za pomoc. Pozdrawiam

 

 

 

Ciekawski Odpowiedział w 27 listopada 2018.
Dodaj komentarz

Cieszę się, że mogłem pomóc. Z tego co pamiętam, przychodzi informacja, że zwrot nastąpi do 14 dni, ale zazwyczaj już przeciągu 3 dni przychodzą pieniądze.

Pozdrawiam,

Specjalista AVG Odpowiedział w 28 listopada 2018.
Dodaj komentarz

OK.. Będziemy czekać na odpowiedź. Dziękuję.

Pozdrawiam

Ciekawski Odpowiedział w 28 listopada 2018.
Dodaj komentarz

Witam,

mogę potwierdzić że sprawa ściągnięcia pieniędzy z mojej karty kredytowej została załatwiona na moją korzyść.

Najbardziej pomógł mi bank który zadziałał niemalże natychmiast po złożeniu reklamacji na tą transakcję.

Pieniądze bardzo szybko wróciły na moje konto.

AVG odpisało mi tylko, że mój wniosek jest bezzasadny ze względu na to, że kiedyś prawdopodobnie wyraziłem zgodę na taki sposób przedłużenia działania aplikacji.

Nie będę się rozpisywał i komentował szczegółów – dodam tylko, że sam program jest w języku polskim ( i jak najbardziej OK) ale wiele informacji oraz kontakt z AVG możliwy jest jedynie w j. angielskim.  Niestety może się tak zdarzyć że to co jest istotne nieświadomie pominiemy. Wtedy – ktoś korzysta a ktoś traci.

Jeszcze raz dziękuję za pomoc

Ciekawski Odpowiedział w 6 grudnia 2018.
Dodaj komentarz

Twoja odpowiedź

Zamieszczając odpowiedź zgadzasz się z polityką prywatności i warunkami użytkowania.