Kradzież przez DRI*AVG TECHNOL SHANNON

Witam

Mam podobny problem, ale nie mam konta na pay pall, korzystam z darmowej wersji AVG. Z konta nagle zniknęło mi 219,99 zł. Transakcja wykonana kartą. Nigdzie nie  podawałam numeru karty!. Pozostałe informacje jak powyżej. Dobrze, że dziś sprawdzałam konto.

Firma   http://www.digitalriver.com obsługująca między innymi AVG za pomocą paypalla bez mojej wiedzy i zgody ukradła mi pieniądze. W opisie szczegóły transakcji są takie informacje DRI*AVG TECHNOL SHANNON . Ja nic nie otrzymałam od AVG nic też nie kupowałam. Jak to mam odzyskać ? Nie mogę przez ten formularz bo nie wiem za jaki produkt pobrano pieniądze nie znam numeru zamówienia lub numer referencyjny
ani  numeru licencji lub klucza. Co z tym zrobić? MS

Początkujący Zapytał w 27 stycznia 2019 w AVG.
3 Odpowiedź(i)

Witam,

Wydaje mi się, że w jakiś sposób został aktywowany okres próbny oraz zgoda na subskrpcję. W takim przypadku podaję co można zrobić.  Opcja automatycznego przedłużenia subskrypcji, to cecha wyłącznie oprogramowania sprzedawanego bezpośrednio u producenta. (AVG Technologies, którego dystrybutorem w Polsce jest firma Core, z siedzibą w Chorzowie. ) Więcej informacji można znaleźć pod linkiem poniżej:

Pobrane przez producenta środki może Pani odzyskać poprzez formularz zwrotu:
Proszę go wypełnić wedle instrukcji poniżej:
W pierwszym polu zaznacza Pani opcję:
 Request a refund (Windows and Multi-device products)
 w kolejnym:
 You were automatically billed for AVG
w kolejnym zaznacza Pani kiedy zostało pobrane środki
-pierwsze jeśli mniej niż 30 dni temu
-drugie jeśli więcej niż 30 dni temu
w pozostałych polach wypełnia Pani swoje dane kontaktowe:
1. Imię
2. Nazwisko
3. Adres email – kontaktowy
4. adres email użyty przy zakupie (może być taki sam jak powyżej)
5. Produkt za który Pan został zafakturowany
6. numer zamówienia lub numer referencyjny
7. numer licencji lub klucz
8. powód chęci zwrotu – ‚you werent aware of the automatic billing’
Proszę dać znać czy pomogło.
Pozdrawiam,
Specjalista AVG Odpowiedział w 4 lutego 2019.

Witam.

Chciałam serdecznie podziękować za pomoc. Dzięki Pana  instrukcji nawiązałam  kontakt z Obsługą Klienta AVG, po wymianie kilku maili oraz wysłaniu sreenu  wyciągu bankowego pieniądze wróciły na konto. Pozdrawiam MS

Początkujący Odpowiedział w 17 lutego 2019.

Cieszę się niezmiernie, że się udało.

Pozdrawiam,

Specjalista AVG Odpowiedział w 19 lutego 2019.

Twoja odpowiedź

Zamieszczając odpowiedź zgadzasz się z polityką prywatności i warunkami użytkowania.